Startsidan

En suverän kväll!

När vi låg i soffan och undrade hur vi skulle orka laga mat ringde min mobil. Jag trodde det var en försäljare eftersom det var ett okänt nummer men det var visst min väninna. Jag har ju en ny mobil och har inte lagt in några nummer förutom de närmast sörjande. Hon bjöd i alla fall in oss på "lite mat" 40 minuter senare så vi hetsade dit och åt så vi höll på att spricka. Som vanligt var det jättetrevligt men eftersom vi hade lovat bort oss till hanens kompis kunde vi inte stanna så länge. Vi kastade oss in i bilen och åkte till Lokal på Ålidhem där hanens kompis band spelade för Musikhjälpen. De var jätteduktiga och nu är jag hemma igen. Eftersom jag är en kvällstrött person är det helt perfekt att vara hemma halv elva och få krypa ner i sängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback