Startsidan

Språkpolis på föräldrautbildning

I dag skulle jag skicka ett mejl på jobbet och när jag hade skickat det insåg jag att jag hade råkat skriva arbetstis i stället för arbetstid. Herregud, jag som tycker att folk som inte korrekturläser det de skriver är dumma i huvudet.
 
I går fick vi en inbjudan till föräldrautbildning och där var det minsann ingen som hade korrekturläst. Det har jag gjort lite slarvigt, hade jag haft något att säga till om hade jag rättat till fler saker, så om de googlar sig själva kan de kanske lära sig något. Det är intressant att vi ska ses i januari 2015.
 
 

Kommentarer
Av: Escaaaa

Vad spännande med föräldrautbildning ändå (trots felen i texten :P) Jag ser fram emot att gå på våra träffar, men det dröjer nog lite längre än för dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback