Startsidan

Storshopparn

Nu kanske ni tror att det här är Blondinbellas blogg men det är det inte, jag har nämligen införskaffat en jacka för 1000 kronor. Det är inte ens en vinterjacka eller så, bara en löparjacka. Fast i och för sig så har vi ju Restaurangchansen så den kostade "bara" 800. Nåja, jag får väl springa ofta så att det lönar sig. Till mitt försvar så andas den och är vindtät och det är bättre än mina tjocktröjor som jag springer i nu som gör att jag först fryser och sen kvävs. 
 
Jag köpte den på Team Sportia och när vi lix var där och fick så bra hjälp så köpte jag ett par till fotbollsskor, precis likadana som jag har, eftersom jag fick off season-pris. Det är ju alltid bra med ett lager tänker jag.
 
 

Kommentarer
Av: JUNITJEJ

Så fin löparjacka!

Underbar blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback