Startsidan

Jesu Kristi Kyrka av sista dagars heliga

I går när jag var ute och turfade stötte jag ihop med två välklädda killar som inledde en konversation med mig. Jag såg en liten bricka på bröstet på en av dem och såg att de kom från en kyrka så jag sa vänligt men bestämt att jag nog är helt fel person att försöka övertyga. Jag avslutade med att säga att de skulle lägga tiden på annat men kom på mig själv och ändrade mig till att de skulle lägga tiden på andra eftersom det var det jag menade, det låter ju lite otrevligt att tycka att det de gör är slöseri med tid.
 
Hur som helst så fastnade jag i mormonträsket i går, ungefär som att jag snöade in på amish i höstas, så jag råkade sova lite för lite i natt. Efter jobbet i dag sov jag i två timmar och nu är det väl dags att sova igen. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback