Startsidan

Filmtips

Ända sedan Filip & Fredrik presenterar Trevligt folk gick på bio så har jag velat se den. Tyvärr gick mamma utan mig så jag har försökt hitta den på internet, typ på SVT Play eller så. Jag tänkte till och med köpa den på internet men jag är ju så oinsatt i det där så jag vågade inte. Dagen efter att jag hade beklagat mig för hanens pappa fick jag ett mejl från honom där han skrev att den finns på biblioteket. Att jag inte tänkte på det, jag som är där och springer varje vecka. Hur som helst så lånade jag den och sedan hade jag förberett mig för en härlig filmkväll i min ensamhet.
 
Jag stoppade först in filmen i tv-spelet men då stod det att det var fel sorts skiva. Den DVD-liknande apparaten stod näst på tur men då fick jag inte fram någon bild, bara ljud. Då återstod bara datorn så jag ställde den på bordet vid soffan och satte mig bekvämt för att titta. Tror ni det fungerade? Naturligtvis inte. Det slutade med att jag fick ta med mig filmen hem till mamma och pappa och se den där.
 
Men ja, nu har jag i alla fall sett den och det borde ni också göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback