Startsidan

Världens finaste överraskning!

Men har ni sett vilka fantastiska vänner jag har?! Jag trodde att vi bara skulle se på Idol och konversera men de hade tydligen andra planer. Jag ringde till den ena och frågade om vi skulle samåka men hon sa att hennes barn kanske börjar skrika och då måste hon kunna åka hem även om Idol inte är slut. Jag gick på den lätta och misstänkte ingenting. När jag var på väg mot toaletten för att tvätta händerna, det gör jag alltid när jag varit utomhus eller tagit i något äckligt, kastade jag ett öga mot köksbordet där jag la märke till chokladbollar och muffins men INTE den gigantiska blöjtårtan. Ni förstår ju var jag har mitt fokus. Vi fick i alla fall presenter och naturligtvis var det ekologiska grejer eftersom jag är som jag är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback