Startsidan

Mamma-baby-träning på Iksu

I dag var det dags för mamma-baby-träning på Iksu och som tur var begav vi oss hemifrån i god tid för jag blev nerkissad och fick byta outfit på barnet innan det började. Träningen var mycket hårdare än jag trodde och passet passar för vältränade mammor också (som jag HÄHÄHÄ). Minibebisarna låg bredvid varandra i mitten men jag lade Sammy utanför cirkelträningsringen eftersom han kan röra rätt mycket på sig. Passet var avslappnat och en ammade medan hon gjorde benböj, själv använde jag Sammy som vikt ibland när han var gnällig. På vägen hem sov en av oss som en stock i vagnen medan den andra fick promenera på skakiga ben. Tyvärr finns passet bara en gång i veckan vilket ju är alldeles för sällan.


Kommentarer
Av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback