Startsidan

Spiral och presenttips

Den här dagen har jag fasat för i två månader eftersom jag skulle sätta in en kopparspiral och sist jag gjorde det var det typ obehagligare än förlossningen. Först mätte barnmorskan livmodern för att se så att den är tillräckligt stor och när hon sa att den var liten hoppades jag att jag skulle slippa samtidigt som jag fasade för att behöva oroa mig igen. Livmodern är alltså ihopdragen eftersom jag ammar men jag klarade mig med en halv centimeters marginal och själva insättningen var inte alls lika hemsk som förra gången. När jag äntligen fick gå därifrån åkte vi och hälsade på hanens bror med familj och sedan var vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Vi fick pizza gjord på en slags grillsten och det var himla gott. Så där ja, nu fick ni ett presenttips till någon som gillar pizza/att grilla/att äta. Det är säkert rea på dem nu när sommaren är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback