Startsidan

Bestyr

Den här helgen har varit riktigt härlig! Jag har känt mig pigg och det känns som att jag har fått mycket vettigt gjort. Att inte göra vettiga saker är ju inte riktigt det bästa jag vet så det känns skönt att jag har varit så pass pigg att jag har kunnat göra det jag känt för. I går började jag morgonen med att gymma och sedan begav jag mig till stan och tittade på snöskulpturerna med mamma och pappa. Det är ju inte så jätteroligt egentligen men vi brukar alltid fika och det är ju kul så därför är det en tradition. På kvällen var vi på födelsedagsmiddag, jävulskt god om ni undrar, där vi också tittade på Melodifestivalen. ROBIN BENGTSSON GICK TILL FINAL!!! Här (<-- LÄNK) kan ni läsa om ungefär hur besatt jag var av honom när han var med i Idol.
 
I dag åkte jag och hanen och hämtade och betalade för barnvagnen som vi beställde i december. Vi hade inte sett färgen mer än på en kvadratdecimeterstor tygbit innan men den var fin. Det blev en Britax Go Next i färgen navy melange om någon undrar och den kostade 14 000 svenska kronor på Childrens House. Vi fick ett sådant där babyskydd som ungen sitter i i bilen och en adapter till den så att vi bara kan klicka in den i bilen samt myggnät, regnskydd och fasta hjul för det priset men vi har säkert blivit lurade. Tur att det inte drabbar någon fattig, även om det börjar eka i plånboken efter alla barngrejer.
 
I övrigt har jag skurat golvet, handlat, hämtat ut den sista babyboxen och umgåtts med en väninna i dag. Ni hör ju, det märks inte alls att jag är höggravid!
 
 

Kommentarer
Av: Anonym

Ser ut och vara kanonsnygg färg på vagnen! / Nadja

2016-02-08 @ 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback