Startsidan

Jag har varit på Ikea!

I dag har jag klurat hela dagen på hur jag skulle få hanen att vilja följa med mig på Ikea efter jobbet. Jag tänkte att jag kanske skulle locka med köttbullar, lite billigt fika eller barngrejer men det behövdes inte ens för när han var på väg hem ringde han och frågade om vi skulle åka dit en sväng. Jag föreslog att vi skulle äta middag där så det gjorde vi. Jag tog panerad spätta med potatis och remouladsås och det kostade ynka 55 kronor! Ni kan ju gissa var jag kommer hänga i vår och sommar. Enligt google maps tar det en timme att promenera dit från oss så jag och barnvagnen kommer nog få en himla massa motion.
 
 

Kommentarer
Av: fairyland surprises

ikeas mat är fakiskt helt ok till det priset! köttbullarna är min favorit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback