Startsidan

Lista på bra poddar

Jag hjälpte en person med att börja lyssna på poddar så jag tänkte tipsa om några som jag lyssnar på. Om ni lyssnar på någon suverän podcast får ni gärna tipsa mig. 

HanaPees otroliga podcast
Den absolut bästa podcasten! Den är rolig, vettig och lättsam.

Ronden
Tre läkare som pratar mestadels om medicin, dock väldigt roligt och intressant. 

Geniförklarat
Väldigt rolig!

Gör din röst hörd
En podcast om röst, sång och retorik. 

Värvet
En intervjupodcast där gästerna får prata till punkt.

Varvet International
Samma som Värvet men på engelska.

Inte rasist men...
Ett bra alternativ till bloggen Inte rasist men... om ni inte orkar läsa om alla dumheter som Sverigedemokraterna hittar på.

Fredagspodden med Hannah & Amanda
Lättsam och vettig men ibland lite verklighetsfrånvänd för oss som inte bor i Stockholms innerstad.

Kommentarer
Av: Anonym

+ Karriärpodden, särskilt avsnitten med Cissi Elwin och Lottie Knutsen 😊

2016-02-21 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback