Startsidan

Melodifestivalen

Visst var Wiktoria bra i Melodifestivalen i går?! Så cool tjej med bra röst och bra låt! Jag tycker det är lite tråkigt att det inte går att lyssna på låtarna som har gått till final för jag vill gärna lyssna på den och på Robin Bengtssons låt igen. Men ja, den som väntar på något gott...
 
Nu när jag ska vara hemma hela våren och sommaren så tänker jag ju att jag ska ta tag i mina intressen igen. Jag ska fota, spela musik, läsa böcker och inte minst skriva låttexter. Mitt mål är att skicka in en suverän låt till Melodifestivalen så att jag kan stå och vinka i tv-rutan nästa vår. Som låtskrivare alltså, jag har inga ambitioner att sjunga eftersom det inte är min starkaste sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback