Startsidan

Vecka 37

Då var det lördag igen och den här veckan har jag gått upp ett och ett halvt kilo. Konstigt nog har jag känt mig lättare än vanligt och jag har inte haft några större besvär. På jobbet har jag börjat rensa så att det inte ska bli svårt eller jobbigt för mina kolleger när jag försvinner och det känns lite sorgligt. Ska någon annan sitta och smutsa ner mitt skrivbord? Kommer de klara sig utan mig?
 
I dag ska vi försöka åka och hämta en fåtölj som vi har beställt och som har kommit. Vi ska ha den vid spjälsängen så att vi kan sitta bekvämt och vyssa barnet. I och för sig har vi ju bestämt att hen kommer sova jättebra på nätterna så egentligen är det väl att kasta pengar i sjön.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback