Startsidan

Vecka 38

Enligt barnmorskan ligger barnet kvar med huvudet fixerat i bäckenet och det är ju bra. Tyvärr hade jag lågt ferritinvärde så jag måste öka upp dosen järntabletter för att inte dö. Eller ja, för att inte bli grinig och trött snarare. Jag har gått upp ett halvt kilo i vikt och det känns lite konstigt eftersom jag har bajsat typ tre gånger per dag. Jag trodde det berodde på stressen jag känt på jobbet de senaste dagarna, det spelar förmodligen in också, men jag läste nu på 1177 att det är vanligt med diarré i slutet av graviditeten. Foglossningen och ryggsmärtan har nästan slutat trots att jag promenerar mycket på jobbet och det är ju alldeles underbart!
 
 

Kommentarer
Av: Veronica Wallgren

Vad skönt att det är bättre med foglossningen. Du närmar dig bf med stormsteg, inte långt kvar :) jag gick in i vecka 29 i torsdags :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback