Startsidan

Träning

I dag skulle jag köra lite Tabata-träning eftersom det är effektivt och jag inte orkade gå ut och promenera. Jag har nog aldrig känt mig så otränad som när jag stod där i underkläder framför spegeln och försökte hänga med i rörelserna på Youtube. Dessutom hade jag en amningstopp i stället för en sporttopp vilket gjorde att brösten hoppade och gjorde ont. Efter tio minuter behövde jag inte plågas längre för då var det en person som ville ha uppmärksamhet.

När jag var ute och sprang i lördags tyckte jag att det gick orimligt tungt, nog för att jag är otränad men det var som att jag konstant sprang i en uppförsbacke. När jag hade tagit av mig skorna och skulle ställa in dem i klädkammaren funderade jag på varför jag hade ställt upp dem på skohyllan. Sedan såg jag mina promenadskor med rundad sula stå mitt på golvet, de var dessutom väldigt varma inuti, och då tändes en liten lampa ovanför mitt bomullsfyllda huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback