Startsidan

2017

Så gick det med karriären under året.
Bra men det var vidrigt i höstas när jag höll på att jobba ihjäl mig och inte fick någonting för det. 

Nya personer i mitt liv.
En nygammal vän, en väns barn, Sammys kusin och en systersambo. 
 
Min stora musikaliska upptäckt.
Maschin med Bilderbuch. 

Bästa köpet?
Iksu-kortet. 

Vart reste du under 2017?
Till stugan i fjällen, till Mo i Rana över dagen, fem gånger till Stockholm och till Prag. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Mina älsklingsbarn från Tyskland var här på besök. Sammy förstår tyska. Jag gick en diagnoskodningskurs i Stockholm och fick sova på hotell ensam. 

Har du blivit bättre på något?
Diagnoskodning. Akademiskt skrivande. 

Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
Drog ner på socker. Vabbade. 

Dina planer inför 2018?
Göra flera mål och assist i herrkorpen. Flytta. Bli vuxen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback