Startsidan

Städdag

I dag skulle vi ha en städdag så redan när lillgrisen ville stiga upp i morse började jag stöka. Tyvärr städade vi i hallmöbeln så hanen insåg att jag har två lådor och han bara en, det hade ju inte gjort någon om fortsatt hade varit ovetandes. Jag har till slut fått fingrarna ur arslet och lagt ut några saker till försäljning på Facebook och två osthyvlar sålde jag på bara några minuter så nu är jag tio kronor rikare! Helst skulle jag vilja sälja på en loppis för det känns så löjligt att lägga ut grejer får några kronor men många bäckar små blir ju som bekant till slut en stor å så jag gör det ändå. Det känns ju dessutom dumt att kasta och jag ids inte åka någonstans med grejerna.
 
Som vanligt ser det värre ut nu än när vi började städa, så länge man inte tittar i lådorna, men det är mest sådant som ska till soprummet. Kanske någon vill köpa den här babysittern för 100 kronor eller något annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback