Startsidan

Jag ska klättra

Eftersom ni frågar om hur det gick på fotbollsmatchen i tisdags så kan jag ju berätta att jag gjorde mål! Jag väntar med spänning på matchreferatet som vår tränare alltid skriver, oerhört ambitiöst i Korpen, för jag borde komma upp en bit i poängligan. En i laget sköt på mål men bollen tog på en motspelare och studsade tillbaka till mig som stod och fiskade där bakom så jag sköt på volley och bollen flög in under ribban, härliga tider!
 
I går bjöd vi min syster och hennes pojkvän på middag och eftersom jag inte orkade laga mat så ställde jag fram massa pålägg och ett sådant där pizzakit så fick de göra sin egen mat. Min pizza blev väldigt god förutom brieosten som var vidrig. När vi hade ätit klart begav vi oss till vår tomt och tittade på grannens hus som har påbörjats. Vi försökte också räkna träd men det var jobbigt. Snart ska vi dock börja ta ner dem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback