Startsidan

Lite för dansigt för mig men det var kul ändå

Eftersom det är rätt mycket snö och vindar kunde typ inga patienter åka hem från sjukhuset vilket gjorde att vi inte hade så mycket nytt att skriva i dag. Tack vare det hann vi få bort en hel del gammalt och det kändes bra. På eftermiddagen lyxade jag till det med lite socker tillsammans med en vän och efter jobbet träffade jag en väninna på Iksu. Vi körde Bodycombat och det var festligt för när vi äntligen hade lärt oss en slag-och-spark-kombination var det dags för nästa. En gång under passet såg jag en stel och osäker tjej i spegeln och när jag höjde armen lite extra såg jag att det var jag. Trots det var det roligt och som grädde på moset var det jobbigt så det blir intressant att se hur det går på bodypumpen i morgon.
 
Nu ska jag leta efter några dokument som banken vill ha och sedan ska jag försöka studera lite. Sammy sover hos min syster i dag så jag ser fram emot en härlig sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback