Startsidan

Lite helgträning

I dag åkte jag och Sammy och badade och när jag kom hem bytte jag bara om och sedan begav jag mig tillbaka till Iksu där jag körde ett pass Cxworx. Eftersom jag har hockeymatch i morgon ville jag inte ta ut mig för mycket så jag tänkte att lite lätt bålträning i 30 minuter kunde vara lagom. HAHAHA SÅ FEL JAG TOG! Under den första övningen blev jag chockad över mina obefintliga magmuskler och sedan blev det dags för benövningar också, något jag helst ville undvika. Jag har inte varit på Cxworx sedan i höstas så jag hade glömt hur det var. Jaja, jag får pressa mig i morgon.
 
Framför mig ställde sig en utbytesstudent som inte riktigt hade koll på det här med svenskt utrymme. Till slut blev salen full och då kändes det okej men i början när det nästan var tomt kände jag att min bubbla inte riktigt rymdes.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback