Startsidan

Och lite korsord

Nu har jag en barnledig helg efter en härlig jobbvecka. Vi har bytt kontor och sitter tillfälligt tillsammans med några läkare och jag har passat på att ställa dumma frågor och har på så sätt blivit mycket intelligentare. Eftersom jag är uppgraderad till teamsekreterare har jag ansvar över kontakten med läkare och arbetet blir ju så himla mycket enklare när vi har en tätare kontakt.
 
I dag har jag naturligtvis tränat och sedan har jag dammsugit, torkat golvet, tvättat och spelat gitarr och sjungit. Jag har också stirrat en del på min mindmap som jag ska använda mig av när jag föreläser för läkarstudenter om en dryg vecka och snart ska jag göra mer än att stirra på den. 
 
I somras försökte jag att för en gångs skull få till en läcker bränna på benen men som ni ser gick det inte så bra med det trots att jag använde shortsen på bilden så ofta att min kusin, som har tagit bilden, frågade om jag gillar dem väldigt mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback