Startsidan

Alla klarade det!

I går tog vi på oss våra bästa vandringsskor och gick upp på toppen av Dalåive, 1 337 meter över havet. Som den vältränade person jag är hade jag inga bekymmer att ta mig upp men när vi skulle ner kände jag av en gammal knäskada. Vi hade tänkt gå upp på Ryfjället i dag men alla fyra har knäskador så vi far till marknaden i Tärnaby i stället. Enligt min kusin är det 15 år sedan jag senast var uppe på Dalåive, kanske tar jag en tur dit igen när jag är 45.

När vi kom ner igen sprang pappa sista biten till huset för att komma först, som att det är det som räknas. Hälsningar från hon som var överlägset först upp. 






Kommentarer
Av: Gime


Hejsan! :)
Vilken fin blogg du har!

Jag är ny här på blogg.se och jag skulle bli jätte glad ifall du hade velat kolla in min blogg & har du bloglovin' så kanske vi kan följa varandra där?

www.bloglovin.com/@gime9

KRAM hoppas du får en fortsatt trevlig dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback