Startsidan

Semester!

I dag jobbade jag min sista dag innan semestern och förutom att min kollega fick jaga hem mig så hade vi trevligt. En läkare kom in till oss med en chokladask som uppskattning för att vi gör ett bra jobb och då blev vi nästan tårögda. Lunchen åt vi ute i solen och jag hann fixa lite med min Powerpointpresentation som jag ska använda mig av när jag föreläser för läkarstudenter.

Efter jobbet cyklade jag hem och packade det sista och sedan kom mamma och pappa med Sammy och skjutsade oss till flygplatsen. Sammy var eld och lågor när han fick gå ut till flygplanet och han har varit en dröm under flygningarna. Nu ska vi snart landa i Berlin (jag testar wifi ombord för första gången) och snart får vi träffa mina favorittyskar!



Kommentarer
Av: Anonym

Ha nu en jättefin semester😊. // Annelie

2018-07-14 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback