Startsidan

De vann stort

I dag åkte jag och Sammy till Umedalen där mitt kusinbarn hade fotbollsmatcher. Det var trevligt men tyvärr sålde de bara godis och hamburgare så jag fick leka vanlig och äta snabbmatskött. Sammy roade sig med att hälla vatten i nacken på sina släktingar, det märks att de är släkt. Mitt andra kusinbarn som inte spelade fotboll stod och flossade och då frågade jag om han kunde flossa (dum fråga, jag vet). Han undrade hur jag kunde veta vad det är och då svarade jag såklart att jag kan allt. 

Efter matcherna åkte vi till Anna och Imse och hängde med dem lite. Jag fick med mig ett snajsigt skrivbord från Imses kompis som jag ska ha när jag har flyttat, så himla snällt av dem att tänka på mig! Jag berättade flossahistorien för Anna och hennes oförstående svar var "Flux flourskölj?". 

I kväll har jag gjort klart melodin till min senaste låt, vi får väl se om någon kommer få höra den eller inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback