Startsidan

Nytt år, nytt liv!

I år är mitt motto "nytt år, nytt liv" och det har jag ju än så länge lyckats riktigt bra med, inte ens halva året har gått och jag mår bättre än på väldigt länge. Jag har inte låtit någon rädsla stå i vägen för mig vilket gör att jag har vågat testa massa nya saker. Självklart har jag fått hjälp av människor som jag tycker jättemycket om, i form av hån eller stöd, men mycket har jag gjort själv. Några lattjo grejer som jag har gjort är dansat, gymnastiserat, sjungit, tagit tag i jobbsaker, yoga, gått på en båt och öppnat mig. 
\n
 
\n
Den största förändringen är såklart att jag är singel och det känns alldeles fantastiskt. Jag har inte skrivit om det på grund av huset eftersom jag inte tyckte att de som sålde det till oss och banken behövde veta innan allt var klart med bygget. Huset ska såklart säljas och om några veckor flyttar jag till min första alldeles egna lägenhet. Eller ja, Sammy kommer ju bo med mig varannan vecka men jag kommer vara den som får bestämma allt, drömmen!
\n
 
\n
Det jag har planer på för resten av året är att åka till Berlin med Sammy, ta sånglektioner, föreläsa för läkarstudenter, umgås med mina vänner och gå upp på Ryfjället, härliga tider!


Kommentarer
Av: Pappa

Säg till en vecka före du ska upp på Ryfjället så jag hinner träna lite om du vill jag ska med 😃

2018-06-12 @ 19:33:51
Av: Sofia

Jag vill också hänga med upp på Ryfjället, säg till i förväg så jag hinner haka på 😘

2018-06-13 @ 22:09:58
Av: Frida

Så kul att prova massa nya saker. Jag är alldeles för feg 🙈ha en underbar sommar! Och lycka till med nya lägenheten.

2018-06-14 @ 06:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback