Startsidan

Uppmärksamhet

I dag var det Sammys lyckodag för jag och moster Jessicka tog med oss honom till Leos lekland. Vi hade rätt kul alla tre och maten vi köpte till lunch var god. Klockan ett ville Sammy åka hem så då gjorde vi det, det blev inte jobbigare än så. När jag var vid studsmattorna med Sammy kom det ett annat barn som sa "titta på mig!". Jag tittade och sedan frågade jag om det var roligt att hoppa. "Ja, det är roligt när någon tittar på mig", svarade barnet. Så hemskt! Var var föräldrarna?

Nu har jag lyckats göra kaffe hos mamma och pappa och jag tänkte stanna här eftersom vi lix ska äta middag här. I kväll har jag fotbollsträning och det ska bli helfestligt!

Jaha, ni undrar om jag vågade åka den blåa läskiga rutschkanan trots att jag ser rädd ut i den på bilden? Ja, jag gjorde det! 




Kommentarer
Av: Myh

Nina, min Messenger funkar inte?! Den stänger av sig efter senaste uppdateringen. Ska läsa så fort den funkar ❤

2018-06-21 @ 07:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback