Startsidan

Jag lekte Britney

I dag fick jag äntligen börja skola in nya läkare för att höja kvaliteten på diktaren bland annat. Det var skönt att den första läkaren som kom var en som jag har jobbat med förut för då blev det lite enklare. Dessutom är hon trevlig och lättsam så det var inte det minsta jobbigt.

Jaha, ni undrar hur det gick på dansen i går? Först var jag ju på cxworx och den nya releasen tycker jag mycket bättre om än den förra. På sh'bam körde vi en blandning av olika releaser och jag var skitdålig. Jag hade väldigt svårt att veta vilken hand jag skulle vifta med, precis som första gången, men som tur var kunde jag röra mig aningen mjukare än då. Alltid något.

I övrigt har jag blivit lovad en skitrolig, och lite läskig, sak som jag kan berätta om på fredag eller lördag. SPÄNNANDE VA?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback