Startsidan

Partykväll

Vilken härlig dag! I morse vaknade Sammy klockan 6 men efter ett blöjbyte somnade han om. Det har ju jag lite svårt för så jag gick upp och åt en god frukost i lugn och ro. När Sammy hade ätit en rejäl portion havregrynsgröt lämnade jag honom hos mamma och pappa så att jag kunde köra ett vidrigt pass total training. En gammal fotbollskompis var där och det gjorde träningen med 40 repetitioner på varje övning lite roligare.

På kvällen gjorde jag mig mitt finaste, synd att det inte syntes på någon av bilderna, och åt 30-årsmiddag med mina bästa väninnor. Efter maten, och en trevlig efterrätt, spelade vi bowling och gissa vem som samlade ihop 182 poäng på en serie?! Jag naturligtvis. Det var roligt. Nu är det jättesent så jag ska sova, Eurovision får jag se i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback