Startsidan

Det rullar på

Nu har jag fått skäll från flera håll för att jag inte bloggar så jag får väl göra det. Jag brukar mest gosa med Sammy, träna eller hänga med en person som jag tycker om. Den personen brukar få roa sig med att laga mat till mig och bland det godaste jag ätit är den här falafeln ni ser på bilden. Vi höftade ihop själva falaflarna själva och i övrigt är det stekt aubergine, sallad, tomat, rödlök, vitlökssås och örtsalt på.
 
Inför julen har jag tänkt att det ska bli riktig julstämning här hemma så jag har införskaffat nya gardiner, kuddfodral och en julgran. Jag är väldigt sugen på att börja pynta i helgen men jag tror att jag ska vänta någon vecka och i stället slå in alla julklappar som jag redan har köpt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback