Startsidan

Nästa år vinner vi!

Hej alla läsare! Det var fantastiskt i fjällen och jag behövde verkligen vila upp mig. I går på jobbet fick jag en förfrågan om jag kunde tänka mig att vara med i den årliga innebandycupen och eftersom jag inte hade Sammy tackade jag ja. Vi förlorade alla matcher men jag gjorde ett mål och det är ju det viktigaste. I dag när jag hade tränat klart och duschat cyklade jag ner på stan och träffade mamma för lunch och lite shopping. På fredag åker jag till Barcelona så då kände jag att jag ville ha en ny bikini och ett par nya solglasögon och det har jag fixat nu. Allt klär ju som bekant en skönhet så det var inte så svårt. 
 
I går när jag skulle ta på mig cykelhjälmen kom jag på att jag ju har köpt en ny. Jag tog på mig den men den kändes så himla liten och det var inte förrän jag hade ändrat alla inställningar och svurit en del som jag insåg att det ju var Sammy som hade en ny cykelhjälm och inte jag. 
 
Allt är som vanligt alltså: självförtroendet är på topp men jag har lite otur när jag tänker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback