Startsidan

Gott och äckligt

I fredags efter jobbet for jag, mamma och pappa till Plectrum och åt after work-mat som var god. Märkligt nog fick den ensamma gubben vid bordet bredvid lika mycket sötpotatispommes som vi. Efter maten gled vi till bion där vi såg Britt-Marie var här. Jag har ju längtat efter den sedan jag läste boken men tyvärr är boken sjukt mycket bättre. Det är en lättsam film som man kan småskratta lite till, om man inte är som de som satt bakom oss, de skrattade som att det var jag som stod där framme och drog vitsar.
 
I går firade vi en födelsedag men fastän jag hade bakat både Tiramisu och någon slags passionsfruktscheesecake (båda "nyttiga") så gick den vanliga tårtan som någon hade köpt med sig åt mest. Ja ja, man kanske inte bara ska utesluta socker i bakverk och tro att det blir gott, jag har lärt mig min läxa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback