Startsidan

Det är sommar i Barcelona

I går råkade jag åka lite för långt med flygbussen så jag och Lenni fick promenera mot varandra i regnet tills vi träffades. Efter att ha chillat och ätit praliner i mitt lyxiga hotellrum träffade vi Lennis kompisar och åt middag. Maten var smakrik och billig så jag sov fantastiskt gott efter lite kortspel.

I morse åt vi en spännande frukost och sedan promenerade vi högst upp i Parc Güell där man får en fantastisk utsikt åt alla håll. Det var svettigt i värmen så vi åkte till stranden där vi åt lunch och spelade kort. Jag har inte vågat titta efter om jag har bränt mig än men jag försökte smörja in mig ordentligt så jag borde ha klarat mig hyfsat.

Nu tittar vi på mina vänners favoritfavvisfotbollslag på en pub så jag passar på att göra viktigare saker. Jag köpte en Radler förresten, jag tänkte att jag ju är vuxen nu så då kan man ju testa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback