Startsidan

På väg

Vilken röra. I går när jag precis skulle fara i väg på en fotbollsmatch fick jag ett sms från Norwegian om att min hemresa från Barcelona är inställd. Den enda resan som gick att byta till var på tisdag men jag bokade den. Mitt i matchen fick jag ett nytt sms om att även den resan var inställd och det var inte förrän jag landade i Stockholm i dag som jag lyckades få en plats på måndag kväll. Jag kommer tyvärr behöva sova på Arlanda och dessutom missar jag några timmars jobb på tisdag men nu får det bli så. När jag hade gått igenom säkerhetskontrollen insåg jag att jag hade glömt mina hörlurar så då köpte jag ett par nya för 119 kronor. På Arlanda tryckte jag i mig en halloumiburgare på Max och nu sitter jag på planet mot Barcelona. Det ska bli härligt att träffa Lenni igen, frågan är bara hur min hjärna ska klara av både spanska och tyska.

Fotbollsmatchen i går gick svindåligt och jag har aldrig spelat så dåligt. Imse tröstade mig dock efteråt och sa att jag visst har spelat så där dåligt förut. Livet.



Kommentarer
Av: Pappa

Att planera är överskattat, det kan ändra sig ibland. ;)

2019-05-04 @ 00:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback