Startsidan

En liten utflykt

I dag trotsade jag fysioterapeuten och följde med till hamnen där en båt skulle sjösättas. Sammy fick springa runt och leka och jag satt och solade, en helt okej söndagseftermiddag. Jag har fortfarande inte speciellt ont i knät och det känns som att jag kan släppa kryckorna om bara någon dag. Tyvärr är jag lite svullen och det påverkar såklart rörligheten.
 
I morse kände jag att det var dags att göra något åt håret så jag tog på mig mina regnbyxor och duschade huvudet i handfatet. Duschslangen når till toaletten också så jag kan tvätta hela kroppen utan att riskera att blöta ner förbanden.
 
Oxycontin har gjort mig hård i magen så nu ska jag börja med Laxiriva. Det blir spännande, tur att jag mest bara är hemma om dagarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback