Startsidan

Hur gick det med Laxiriva?

Jag skulle ju få i mig lite Laxiriva eftersom jag blev hård i magen av Oxycontin men det var inte så lätt eftersom jag hatar att dricka äckliga saker. Det är alltså ett pulver som efter att det blandats i vatten luktar gott, typ citrus. Smaken däremot, huvva! Jag fick i mig kanske två matskedar, sedan hällde jag ut resten. Jag fick ändå känslan av att jag blev lite mindre hård i magen men hur som helst höll jag ut och i fredags tog jag mina sista opioidtabletter. Jag har bara ätit två Alvedon sedan dess, det var dock mest för säkerhets skull, och har inte haft ont i knät alls. På framsidan av smalbenet har jag dock fortfarande känselbortfall och det gör lite ont när jag tar där eller stöter i något. Eller alltså, ont är kanske att ta i, det känns som när håret har legat åt samma håll länge och man rör i det. Min syster, som genomgick typ samma operation för sex år sedan, har fortfarande lite samma känsla på sitt smalben. Ingen smärta, men det känns konstigt och obehagligt. 
 
I dag duschade jag för första gången på riktigt sedan operationen och det var fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback