Startsidan

Grahamsbullar med fil

Nu har jag bakat grahamsbullar. Ja jag erkänner, samma som Blondinbella och Nils bakade igår. När jag läste inlägget mindes jag när vi bakade det på hemkunskapen i högstadiet och då blev jag så sugen. När jag hade bakat klart blev det grahamsmjöl och mjöl över så jag tänkte slänga ihop en pannkakssmet så att vi får oss någon lunch imorgon. Då insåg vi att äggen vi "köpte" igår inte följde med oss hem. Gissningsvis glömde vi bort att köpa dem. Eftersom vi har tvättid imorgon är det kanske bäst att vi pallrar oss iväg till affären nu med detsamma.

Grahamsbullar

Kommentarer
Av: Mikaela Urbom

Va goda de ser ut :D:D

Av: Frans

Haha, grahamsbröd, gud vad jag får ångest när jag tänker på det, det känns som att vi gjorde det typ varannan hemkunskapslektion under hela grundskolan. Sjukt äckligt var det också haha...

2009-11-04 @ 19:40:42
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans
Av: Fatima

Mmmmm mums..

2009-11-05 @ 14:51:18
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback