Startsidan

Recept på LCHF-bounty

Jag har laddat inför EM-matchen sedan sista gruppspelsmatchen och i går gjorde jag chokladmousse för att ha något att smaska på. Jag skulle bara gå in och kika när det där studiogrejset började och då såg jag att det var Sommarkrysset på fyran. Skulle de inte visa matchen? Jag googlade och såg att matchen är i dag. Vilken besvikelse. Nåja, om typ tre timmar är det dags och då ska jag sitta klistrad!
 
Jag bakade Bounty för några dagar sedan och det var ganska gott. Jag tog dock stevia i stället för sukrin, har aldrig smakat sukrin, och den eftersmaken gillar jag inte. Förutom det var de riktigt goda. Dessutom räckte inte chokladen till alla som ni ser.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback