Startsidan

Middagstips som är rätt snabbt och enkelt

I går bjöd jag mina päron på middag och eftersom jag hade lite rabatt på de där nya pizzagrejerna från Santa Maria som brukar visas på tv-reklamer så tänkte jag att vi skulle testa det. Tyvärr var den där röda såsen slut men jag gjorde en egen av finkrossade tomater med basilika och lite vitlök. Sedan öste vi på skinka, champinjoner, ananas och mozzarella och sedan skjuts in i ugnen. När de var färdiga hedde vi på ruccola och den vita såsen och det är typ det godaste jag ätit! Pizzabotten var alltså sådana där "Pizza tortilla".
 
Den här pizzan åt jag i dag som matlåda så det är därför den inte ser så jättesmarrig ut. Det var den däremot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback